Szukaj
Close this search box.
Szukaj
Close this search box.

Zastrzeżenia

Strona główna » Strefa Klienta » Zastrzeżenia

Zastrzeganie dokumentów tożsamości

ikona listu e-mail

Utraciłeś dokument?

Nie ryzykuj – zastrzeż go w Banku! Chroń najcenniejszy skarb – swoją tożsamość!

Szczegółowe informacje na temat zastrzegania dokumentów

Zarówno Klienci Banku jak i osoby nie będące Klientami Banku mają możliwość dokonania zastrzeżenia zagubionych lub skradzionych dokumentów tożsamości. Bank BPS S.A. i Banki Spółdzielcze z Grupy BPS, w tym Bank Spółdzielczy w Zambrowie, jako jedne z pierwszych banków w Polsce wprowadziły możliwość przyjmowania zastrzeżeń dokumentów tożsamości należących do nie-Klientów Banku.

Ikona wykrzyknika uwaga


Chcesz wiedzieć więcej

Odwiedź stronę https://dokumentyzastrzezone.pl/

Jakie dokumenty można zastrzec w Banku?

W dowolnej placówce Banku, każda osoba może dokonać zastrzeżenia następujących dokumentów tożsamości:

  • dowód osobisty
  • tymczasowy dowód osobisty
  • prawo jazdy
  • książeczka marynarska
  • paszport
  • karta stałego pobytu
  • dokument zagraniczny
  • inny dokument (niezdefiniowany)
  • dowód rejestracyjny

Jak zastrzec dokument tożsamości?

ikona telefonu i koperty kontakt

Skontaktuj się z nami

Aby dowiedzieć się więcej o procesie zastrzegania dokumentów tożsamości prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Zapraszamy również do naszych placówek. Nasza doświadczona kadra udzieli Państwu wszelkich informacji.

skontaktuj się z nami
Chcesz dowiedzieć się więcej?
ZADZWOŃ DO NAS
NAPISZ DO NAS
sekretariat@bszambrow.pl
LUB ODWIEDŹ NAS W PLACÓWCE
Skip to content